Hocam elbette fark epey büyük ancak şöyle düşünün:
Google Aramasında: Anahtar kelimeyi Google'de 100.000 kişi arıyor ve o reklamı en tepede görüyor.
Sitede: Sadece siteye giren ve o yazıyı okuyanlar o reklamı görüyor.
Doğal olarak Google'ın her ikisinde farklı ücret politikası uygulaması doğru ancak arada büyük bir uçurum olduğu aşikar. Kar ortaklığı %5'di yanılmıyorsam Google'ın.
Google Aramasında: Anahtar kelimeyi Google'de 100.000 kişi arıyor ve o reklamı en tepede görüyor.
Sitede: Sadece siteye giren ve o yazıyı okuyanlar o reklamı görüyor.
Doğal olarak Google'ın her ikisinde farklı ücret politikası uygulaması doğru ancak arada büyük bir uçurum olduğu aşikar. Kar ortaklığı %5'di yanılmıyorsam Google'ın.
Dostum bahsettiğim kelimenin aylık aranması 1800 fakat rekabet yüksek.