ctnbckci Elbette bunu şöyle düşünün "Everest dağınık yüksekliği kaç km?" - "Everest dağının yüksekliği ne kadar" - "Everest dağı ne kadar yükseklikte" - "Everest dağı yüksekliği" siz bu 4 farklı cümleyi de geçirseniz Google, aslında aynı şeyi söylediğinizi anlıyor. Bu yüzden sadece başlıkta "asıl" anahtar kelimenizi geçirip, içeriği daha çok kullanıcı deneyimine göre hazırlayın derim. Nitekim önemli olan kullanıcı deneyimidir. Güncellenen algoritmayla beraber Google artık, sıralamada yükselteceği sayfaları kullanıcıların ilgisine göre belirliyor.

Bir sayfaya giren kullanıcı ne kadar zaman geçiriyor? Sayfa içerisinde interaktif yorum, anket vb. nelere katılıyor? Aynı sitede farklı sayfalara da bakıyor mu? gibi pek çok kullanıcı deneyimi faktörü göz önünde bulunduruyor. Siz, anahtar kelimemi sürekli tekrarlatacağım diye anlam bütünlüğü olmayan ve kullanıcıyı sıkan makaleler yazarsanız, kullanıcılar siteye girdikten birkaç saniye sonra çıkarlar. Bu da Google'a, "bu içerik faydasız" mesajı verir.

Son olarak semantik makalenin ne olduğunu araştırın. Geçen hafta açtığım ilanda semantik makale hakkında kısa bir bilgi paylaştım. İçeriklerinizi mutlaka buna göre oluşturun: https://wmaraci.com/forum/makale-satisi/semantik-and-2019-search-engine-optimization-uyumlu-makale-sadece-profesyonel-alicilar-icin-546286.html