TBM olarak 4te birini al. Rekabeti iyi gözden geçir. Aranma hacmi düşük, çok rekabet yoktur DEME. 5 Kelimeli bir kelimede neredeyse %90 rekabete rastladım (toolslardaki rekabet oranından bahsetmiyorum.) Oranı ben koydum, ama fena rekabet vardı. SEO açısından Google kelimesinde ilk sayfaya gelirsinde, o kelimede gelemezsin :)

Rekabeti iyi analiz et, rakiplerini iyi tart. Yaptıklarının aynısını ve fazlasını yap.

Unutma, niş; SEO değildir. Hedeflenen ufak rekabet üzerinde yoğunlaşmak. Tek hedefin Google de yükselmek, googleden trafik elde etmek değil.

Sosyal medyadan kullanıcı cekebilirim diyorsan siteni TAMAMEN kullanıcı odaklı ilerlet.

İşin içine gir, projeye başla. Ne yapacağını bilirsin diye umuyorum.

Başarılar dilerim.