Sanırım; anahtar kelimeye reklam verenlerin bir TBM sıralaması var. Örneğin; kırmızı kalem anahtar kelimesine,
A firması: 50 krş (100TL bakiye ile reklam çıkmış)
B firması: 40 krş (100TL bakiye ile reklam çıkmış)
C firması: 20 krş (100TL bakiye ile reklam çıkmış)
Bu şekide TBM oranları ile
1- A firmasının reklamları 50 krş TBM ile ön planda gösterime giriyor. Bakiye tamamlandığında;
2- B firmasının reklamları 40 krş TBM ile ön planda gösterime giriyor. Bakiye tamamlandığında;
3- C firmasının reklamları 20 krş TBM ile gösterime giriyor.
Haliyle biz; kırmızı kalem anahtar kelimesinden; günün ilk saatlerinde 50 krş TBM'ye göre kazanıyorken, günün ilerleyen saatlerinde yüksek TBM ile reklam çıkan firmaların belirledikleri limit dolduğunda 20 krş TBM ile kazanmaya devam ediyoruz.
Umarım sorunuzu doğru anlamışımdır.