-
Üyelik
12.04.2018
-
Yaş/Cinsiyet
34 / E
-
Meslek
Web Master
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
O** D**
-
Mesajlar
598
-
Beğeniler
242 / 127
-
Ticaret
17, (%100)
basit bir karışılıklık olmuş bence de. biz ne rezaletler gördük, duyduk. bu onların yanında hiç sayılır.
-
Üyelik
21.06.2016
-
Yaş/Cinsiyet
26 / E
-
Meslek
Web Developer
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
H** Ö**
-
Mesajlar
1778
-
Beğeniler
776 / 777
-
Ticaret
23, (%100)
Yani sonuçta o kargoları robotlar yapmıyor. Senin benim gibi insanlar yapıyor. Günde kim bilir kaç tane kargo çıkıyor. Bir karışıklık olması, firmayı bu kadar zedelemenize izin vermez.
Bidolubaskı benim gözümde en iyi online matbaa sitesidir. Sorunlar olsun, çözüm için en hızlı şekilde çalışıyorlar. Kısacası biraz empati yapmak gerek. En ufak sorunda bu kadar abartmaya gerek yok.
-
Üyelik
02.07.2018
-
Yaş/Cinsiyet
35 / E
-
Meslek
Grafik Tasarım,Blog Yazarlığı
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
K** G**
-
Mesajlar
378
-
Beğeniler
109 / 185
-
Ticaret
0, (%0)
Muhtemelen kampanyada yoğun sipariş olduğu için bir karışıklık olmuştur.
1 TL lik ürün için bence de firmayı karalamaya gerek yok...
-
Üyelik
17.12.2011
-
Yaş/Cinsiyet
33 / E
-
Meslek
Grafiker
-
Konum
Ankara
-
Ad Soyad
G** K**
-
Mesajlar
1421
-
Beğeniler
760 / 545
-
Ticaret
21, (%100)
Daha önce bir çok kez hizmet aldığım başarılı bir firma. Size yanlış kargo gönderildi diye bu denli abartmanın doğru olmadığını düşünüyorum.
Şu an firma bir hata yapmış ise bu çözülür, sizin probleminiz giderilir. Peki bu konu başlığı nedeni ile kaç müşteri kaybedeceğini ya da firma karalama politikası gereğince yaptığınız hatanın onların hatasından daha büyük zararı olduğunu hiç düşündünüz mü ?
1 kişi bu mesajı beğendi.
Profesyonel Tasarım & Wordpress Tema / Eklenti hizmeti - http://whatsappla.com/@gokhankaraofficial
BASKIN
Üyeliği Durdurulmuş
Banlı Kullanıcı
-
Üyelik
22.02.2019
-
Yaş/Cinsiyet
26 / E
-
Meslek
Freelancer
-
Konum
Diğer
-
Ad Soyad
M** D**
-
Mesajlar
30
-
Beğeniler
17 / 15
-
Ticaret
0, (%0)
Arkadaşlar konuyu neden bu kadar büyüttünüz konu sahibine yükleniyorsunuz. Konu sahibi burada anlatmaya çalıştığı durum eğer test amaçlı değilde yüksek maaliyetli bir sipariş verseydim bu durum yaşansaydı diyor. Beyefendi burada yaşanan karışıklık için bir özür metninin olmadığını belirtmiş karışıklık yaşanabilir çok normal ama bunu telafi etmek bir o kadar önemli beyefendi telafi için bir özür dilense belki bu konuyu açmazdı bu çok normal. Sen ben böyle konular açmazsak küçük meseleleri dile getirmezsek bir sonraki hatalarda dahi daha büyük sorunlar olur bu bir tek örnekteki firma için geçerli değil herkes için geçerli.
1 kişi bu mesajı beğendi.
-
Üyelik
18.06.2015
-
Yaş/Cinsiyet
37 / E
-
Meslek
Senior Email Marketing Special
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
O** K**
-
Mesajlar
2209
-
Beğeniler
100 / 548
-
Ticaret
4, (%100)
konu açılması gereksiz olmuş 1 tl kampanyası ile binlerce sipariş almışlardır çalışanlardan bir tanesi hatalı yazmış adresi olabilir.
aradığınızda dediğiniz gibi "kusura bakmayın ws " demedilerse oda onların kabalığı dediğim gibi büyütülecek bir durum yok.
1 tl kampanyası için kartvizit yaptırmıştım evet kargo süresi uzın ama "ucuz etin yağnisi" diyenlere hiçde öyle değil çok çok iyide değil kötüde değil orta kalite iş görür.