isciadam yorumun için teşekkür ederim.

Değindiğin konu önemli kendimde kart bilgilerini vermeme taraftarıyım genelde.

Bu yüzden sanalpostu aracı kurumlardan sağlarken bazıları kendi bünyesi üzerinde saklama imkanı veriyor. Sorumluluk direk satıcıya kalmıyor. ki satıcı bilgileri göremiyor. bu şekilde çözüm sağlamak mümkün.
2. kullanıcın sürekli alışveriş yaptığı bir site varsaymak yanıltıcı olur. Her sitede cüzdan açılmaz. hepsiburada tarzı düzenli ihtiyaç duyacağın bir site değilse bu uygulanabilir gelmiyor.
Müşterinin tek bir ürün satın almasını sağlayıp yanına ilave ürünlerde almasını önereceğim.

Mesela ahşap bir yemek masası gördün beğendin aldın. alırken henüz ödeme yapmadan önce bambu tabak altlığı seti de bu ürünle şu kadar indirimli diye bi tavsiye koydum. baktın onu da beğendin satın aldın. işlem bitti. seni başka bir ürün sayfasına yönlendirip masa ve bambu set harika oldu yanlarına birde şu vazoyu hayal etsene deyip hemen ekle düğmesinden almanı istiyorum. amaç yan ürünler satmak.

Tabi birde tr olarak düşünmemeli. Çoğu AB ülkesi kart bilgisini verirken bizim kadar güvensiz hissetmiyor. sistemi farklı ülkeler içinde düşünüyorum. ondan eklenti vb önerisi olan olursa harika olur : ))