Mrtcn adlı üyeden alıntı

Türk ******* il müdürlüğüne giderek faturayı ödendi olarak değiştirtebilirsiniz. Yapılan 2. ödemeyide Ref no ile *************a mail atın ödemeyi iptal edip tekrar göndersinler.


Türk ******* İl Müdürlüğü bulunduğum konumdan çok uzak bir yerde. Şehir dışına yakın bir konumda. En son çare olarak gidebilirim.

MK71 adlı üyeden alıntı

Aynı durum geçen ay türkcell de başıma geldi uygulama üzerinden bildirim yapmıştım geç dönüş olunca müşteri hizmetlerini aradım ve durumu anlattım iki seçenek sundular

Ya parayı geri ödeyeceklerini 7 gün içinde felan
Yada bir sonraki fatura bedelinden düşeceklerini belirttiler bende sonraki faturqdan düşsün diye parayı geri istemedim.
Bu ay faturam 0 tl , sonraki ayda 30 tl felan düşük gözüküyor büyük ihtimal sizde de aynı durum olacaktır. Geçmiş olsun


Bilgi için teşekkürler hocam.