Merhaba Arkadaşlar;
Eşim instagramdan 3 yaşındaki kızım için bir kıyafet siparişi vermiş. Gelen ürün kızıma küçük geliyor ne yazıkki.( ben internetten kıyafet alışverişine karşıyımdır)

Sipariş verilen sayfa : https://www.instagram.com/cocuk_giyim_modasi/?hl=tr

Eşim iade etmek istediğinde iademiz yoktur demişler.
Bugün aradım ve siparişi iade etmek istediğimi belirttiğimi belirttim. Iptal edeceğiz dediler. Ürün için bir fatura göndermemişler, sorduğumda ise faturamız bitti dediler. Yaptıklarının ne kadar yanlış oldugunu belirttim.

Sormak istediğim soru şu;
Ürünü iade alacaklarını belirttiler fakat kargo ücretini ben ödeyecekmişim. Hadi tamam diyelim.
Bana mng kargo için iade kodu göndereceklermiş yarın. Bu kodu göndermezlerse ve benimle olan iletişini keserlerse ben bunları şikayet edeceğim.
Nereye şikayet etmem gerekiyor.
Elimde konuşma ses kayıtları ve bunlarin telefon numarası ve ürün var sadece.

Bilişim hukuku ile ilgilenen yada bu konuda bilgisi olanlar yardımci olabilir mi ?