Şikayet sayısı çok olsa bile bu tarz siteler yüksek ziyaretçi oranına sahip olduğu için alınan olmulu sonuçlar kısa vadeli olacaktır. Haber sitelerinin yaptığı içerik tarzında bir içerik yayınlasak anında spam'a düşeriz normalde. Bu sitelerin ise güvencesi marka olmaları, yüksek sayıda ziyaretçi çekmeleri.

Sadece webmasterlar değil, normal ziyaretçiler de durumdan şikayetçi fakat yine de "Milli maç hangi kanalda" diye arattıklarında yine bu haber sitelerine giriyor insanlar, şikayetçi olmalarına rağmen.

Bu yüzden şikayet etmek yerine büyük bir topluluk oluşturarak Google'ı durumdan haberdar etmek zor da olsa tek çözüm görünüyor. O da Google'ın insiyatifinde tamamen. Sonuç itibariyle Türkiye için genel bir algoritma değişikliğine gideceklerini sanmıyorum. Türkiye'nin pazar payı bu denli etkili değil ne yazıkki.