enerjiveguc adlı üyeden alıntı

Güzel bir tasarım ile web sitesi olması, ve bunun belirli, ilgi çekebilecek ve siteye rağbeti arttıracak şikayetlerin sosyal medyada yayınlanması en akılcı yol olacağı kanısındayım. Ayrıca olmazsa olmaz bir IOS ve ANDROID App...

Mühim olan şikayetleri toparlamak değil, şikayet edileni sisteme entegre edip, ciddiyetle cevap vermelerini sağlayabilmek. Yani çok kapsamlı ve zor bir süreç. Şikayetvar com bunun ilki olduğu için popüler oldu ve neredeyse tüm kurumsal işletmelere bu şekilde ulaşılabildi. Bu gibi sitelere örnek verecek olursak, secretCV, isbulma, kariyer gibi sitelerden gelen ne telefonlara ne de maillere cevap veriliyor. İşletme sahipleri de bıktı bu süreçten. Sebebi ise bu projelerin fikirlerin arkasının olmaması...


onurkaplan adlı üyeden alıntı

Şikayetvar .com şuanda ilk gibi görünse de çokta etik olmayan davranışlar sergilediklerini duydum ne kadar doğrudur bilemem

Örneğin şikayet ediyorsunuz sizi arıyor böyle böyle bir şikayet var adınıza isterseniz bunu sileriz xxx para öderseniz gibi

Güzel bir tasarım güzel reklam bütçeleriyle olabilir tabii ama bütçenin iyi olması gerekiyor..


yilmaz70 adlı üyeden alıntı

Böyle bir konuda bireysel olmaktan ziyade kurumsal olmak gerekir en başında.

İyi bir ekibiniz olmalı.

Seo çalışması muntazam yapılmalı reklamlara başlamadan önce.

Ve tabii ki iyi bir sermaye olmalı reklam açısından. adwords reklamdan bahsetmiyorum bu arada :)

Sermayeye bağlı olarak marka oluşturma çalışmaları yapılmalı ki insanlar ciddiye alsınlar.

enerjiveguc dediği gibi mobil uygulamaların yapılması şart ayrıca günümüzde.



haklısınız