hocam o dönemde reklama olan yatırım ve adsenseden yapılan haksız kazançları da göz önünde bulundurmamız gerekir 2015'teki adsense algoritması ile şimdiki arasında farklar bulunmakta bunun dışında reklamlar artık bir çok parametre ile kullanıcıya sunulmakta birde günümüzde ülkelerin google reklamlarına hangi kategoride reklam kulanımında bulunduğununda artık büyük bir önemi var yani youtube video reklam üzerinde çok aktif ve yatırımların çoğu youtube reklamlarına dönmekte diğer bir açıdanda genellikle reklamlar sıralama üzerine verilmekte yabancı içeriklerin kazançlarının Türkçe içeriklere göre daha az kazandırma sebebide reklamcıların daha çok sıralama veya youtube yoğunlaşmasından kaynaklı haber sitelerinde fark edersen video içerikler üzerinden video reklam gösterimi yapmasınında sebeplerinden biri bu ama ben pek dolandırdığını düşünmüyorum tamamen kullanıcı hareketlerine göre gelişmeler yapan bir şirketin böyle bir hareket yapacağı büyük bir sıkıntı oluşturur