Merhaba,son zamanlarda başıma sık gelen bir olaydan bahsetmek istiyorum.
SMM panel sektöründe çalışıyorum ve son zamanlarda hem işte hem sokaklarda enteresan insanlarla karşılaşıyorum. Bunlardan en basit örneği şu;
Panel kullanan arkadaşlar bilir bir servisten sipariş geçmeden önce servis hakkındaki bilgiler sipariş ekranında servis açıklamasında yazar. Örnek veriyorum ''A'' isimli takipçi servisinde 12 saat içerisinde başlar yavaş servis yazıyor, müşteri o servisten sipariş verdikten 30 dakika sonra yazıyor ''Takipçi siparişi verdim neden gelmiyor ?''
Biz de haliyle servis açıklamalarına dikkat etmeleri gerektiğini,servisin 12 saat içerisinde başlayan yavaş bir servis olduğunu tekrar ediyoruz. Yine servis açıklamasında ''SADECE KULLANICI ADINIZI GİRİNİZ (BAŞINDA ''@'' İŞARETİ OLMADAN) yazıyor. Müşteri gidip profil linki giriyor ardından destek talebi atıyor ''SİPARİŞİM NEDEN İPTAL OLDU ? '' diye.
Bakiye yükleme sayfasında ödemeler otomatik onaylanır,havale/eft yaptıysanız ödeme bildirim formu doldurmanız gerek gibi türlü bilgilendirmeler yazıyor ama bunları kimse okumuyor. Sonra destek talebi atılıyor ; ''ÖDEME YAPTIM BAKİYEME YANSIMADI NEDEN ?'' diye.
Bunlar iş sırasında karşılaştığımız olağan durumlar oldu artık,işin enterasan kısmı destek talepleri üzerinden bu konular hakkında bilgi vermemize rağmen aynı hataları sürekli tekrarlayanlar var :)
Geçenlerde bankaya işim düştü,ATM önünde sıra bekliyorum, ATM nin üzerinde koskoca ''İŞ BANKASI'' yazıyor, 30'larında birisi geldi ''İŞ BANKASI ATM'Sİ BU MU'' diye soruyor.
Daha neler neler var aklıma gelmeyen :) Uzun lafın kısası şunu merak ediyorum: ''İnsanımız neden okumaktan aciz hale geldi ? '' Ben hatırlıyorum eskiden bu tip insanlarla pek karşılaşmazdım,herkes cin gibiydi,akıllıydı. Şimdi etrafa bir bakıyorum sanki herkes akıl sağlığını kaybetmiş gibi davranıyor.
Konu hakkında siz ne düşünüyorsunuz var mı böyle enteresan anılarınız ? :)