Konuların kategorize edilmesi google açısından çok büyük önem taşıyor.
Benzer konuları mutlaka aynı kategoride bulundurun.
A kategorisi içindeki ayva konusunun içinde, a kategorisinin içindeki b yazınıza link çıkışları verin. Ama B kategorisinin içindeki yazılara çıkış vermeyin.
Mantıklı düşünecek olursak, giyim mağazasının önüne manav kurarsanız sizin ne yönde satış yaptığınız net olmayacaktır. Bu da müşterinizin sizi değil bu işin amacına uygun olan yerlere yönlenmesi demek oluyor.
Eğer bir bakkal değilde market iseniz, bu markette benzer ürünlerde satabiliyorsunuz. Şöyle düşünelim şimdiki bilindik marketlerin yaptıkları haber sitelrine benzer durumlardır. Görünüşte markettirler ama içine girdiğinizde ucuzluk reyonları görürsünüz. Marketle alakası olmayan eşya satışı yaparlar. Eğer sitenizde bunu düenli olarak yaparsanız olumsuz etkilenmez aksine başarılı olabilirsiniz. Ama bu hiyerarşiyi bir düzene sokmadan dağınık bir görüntü izlenemi verirseniz size botlarda ziyaretçilerde olumlu bakmıyor olacaktır.