Önce Facebook ve sonra Google’ın kriptopara reklamlarını yasaklaması, kriptopara reklamlarının hızla kan kaybetmesine neden olmuştu. Kriptopara karşıtı reklam platformu kervanına katılan son halka ise şimdilik Bing oldu.
Bing’e göre kriptoparalar ve kriptoparalara ilişkin ürünler, kestirilemeyecek bazı potansiyel risk faktörlerine sahip. Kullanıcılarını kötü faktörlerden ve belirsiz risklerden korumak isteyen Bing, en kısa sürede kriptopara reklamlarını servisinden çıkartmaya başlayacak.
Güncel politikalarına ilişkin açıklamada bulunan Bing: “Kriptoparalar ve kriptoparalara ilişkin ürünlerin kontrolsüz olmalalarının, gelecekte kullanıcılarımız için bazı riskler oluşturabileceğine inanıyoruz. Kullanıcılarımızın tümünü bu risklerden korumak adına kriptopara reklamları, kriptoparalara ilişkin ürünler ve borsa reklamlarını sistemimizden kaldırma kararı aldık.” açıklamasında bulundu.
Yapılan politika değişiklikleri resmi olarak Haziran’da uygulanacağından Bing’de kriptopara reklamları Haziran’ın sonuna kadar yayınlanmaya devam edecek.
Kriptoparaların her cephede üst üste darbeler yemesi, Bitcoin’in 10 ay içinde eski zirvesine geri döneceğini görüşünü çürütüyor. Sizce Bitcoin ve kriptoparalar bu darbelere rağmen tekrar altın günlerini yaşayabilir mi?