Rakipsiz olduğu halde en çok kazandıran reklam servisi.
________________________________________

1) Almanya da daha çok kazandırırken Türkiye de neden daha az kazandırıyor?

Hocam reklam veren farkı, burada çoğu alanda reklam veren az, bu yüzden rekabet yok ve reklam verenler çoğu zaman en düşük ücretten vermeye çalışıyorlar. Türkiyenin ekonomik faktörlerini de göz önüne aldığınızda tutarlar iyi aslında, daha iyi olabilir mi kesinlikle.

Şu açıdan bakın: Google'ın bilmem kaç ofisi bilmem kaç çalışasını var. Kaç yıldır bu alanda hizmet ediyorlar. Sizinle onlar arasında ki yatırım ve emek farkını düşünün. Türkiye'den bir ayda 10 milyar tl kazandıklarını düşünelim. Çevirin bunu dolara, o kadar da kazançlı değil onlar için.
____________________________________________

2) Kopyacı haber siteleri?

Bu herkesin kanayan yarasıdır. Yapacak bir şey yok yatırım = kazanç. Aynı anahtar kelime de rekabet ettiğiniz haber sitelerinin bu alana yatırımı daha fazladır. Ülke de gerçek anlamda habercilik olmadığı için herkes kar etmeye sardı.
___________________________________________

Emek ve Zaman Mevzusu

Zaman parayla satın alınamaz ancak emek satın alabilir, hepimiz emeklerimizi ve zamanlarımızı satan insanlarız ve çok ucuza kendimizi pazarlıyoruz. Üzücü olan kısmı burasıdır. :)