İşte bunlar görmek istediğim tablolar. El kadar çocuklar teknoloji ve bilim ile iç içe büyümeli. Bu alanda yetenekli çocuklar ancak bu şekilde fark edilebilir. Basmakalıpçı öğretmenler yerini bu şekilde gelişmeye açık öğretmenlere bırakmalı. Aslında bireysel yardımlardan çok devlet her türlü desteği vermeli. Her mahalleye donanımlı robotik laboratuvarı açılmalı. Artık dünya bambaşka bir yere gidiyor kreş mreş işi bitti. Çocuk dogdugu andan itibaren teknoloji ile tanışıyor.

Ben de çocukken bu tür işlere çok meraklıydım evde ne kadar oyuncak, teknolojik alet vs.. varsa içini açar bakar geri birleştirmeye çalışırdım(bazen yapamazdım tabii :) ancak insan ondan bile birçok şey öğreniyor). Sonra bu eğilimim hayatıma yön verdi vs..

Sanat, teknoloji, bilim insana çocuga o kadar çok şey katar ki inanılmaz derece de bakış açısı genişler. Keşke robotik yanına temel bilimleri ve sanatları da ekleyip kompleks kurumlar açılsa cocuklar bu ortamlarda gelişse. İnanın okullardan 100 kat daha fazla fayda görürler.

Ezberci sorgulamanın önünü kesen tek yönlü düşünme biçimini çocukların kanına işleyen bir sistem yerine bu sistem ülke merkezine oturtulursa bu ülke o zaman uçar.

Eğer gelen gelir ve yardım yetersiz kalırsa konuyu diğer forumda da açmanızı öneriyorum. Hatta kalmasa da açın ek ekipman malzeme alırlar