N11den wifi adaptörü aldım. Adaptör çalışmıyor. Salı günü bazı siparişler verdim. İçinde bu adaptörde bulunuyordu. Perşembe akşamı bulunduğum konumdan ayrılacaktım.
Arkadaşın evine siparişi verdim. Sadece bu ürün cuma gününe aksadı. Dün eve döndüm, arkadaştan cihazı aldım ve cihaz arızalı.
Arkadaştan sadece ürünün kendisini aldım, plastik kapta gelen ürünle.
Faturası falan yok yani. Faturasız iade edebilir miyim ?
Ön İade talebi oluşturdum ve kargo numarasını aldım. Yarın iade etmek için kargolayacağım. Faturası yok şeklinde iadeyi reddederler mi ? Zaman kaybetmek istemiyorum.
Ürün modemin yanındayken 4-5 diş çekiyor, 2 dakikada bir bağlantısıda kopuyor. Tekrar takmak gerekiyor. Ne kadar çıldırtsada hiç yoktan daha iyi olduğunu söyleyebilirim..
Mağazaya yazdım ama cevap alamadım.
Ürünün fiyatı sonuç olarak dokunacak bir rakam değil. Ama bu tür durumlarda fiyattan ziyade insan kendini hakkını savunamamış olarak hissediyor.