İçerik türüne, kalitesine ve ziyaretçilerin Coğrafik, demografik ve diğer analitik verilerine bağlı olarak TBM'ler değişiklik gösterir. Bu yüzden TBM yayıncı performansına göre değişiklik gösterir.

Arkadaşın maksimum 20 kuruş görmüş olması sizin 1 lira görmeyeceğiniz anlamına gelmez. Kaldı ki ayda 6-9K reklam tıklaması alan bir müşterimin TBM'leri 0,10 TL'lerden 0,60 TL'lere yükselmiştir.

Yayıncı olarak gelir elde etmeye karar verdiğinizde birkaç soru ve birkaç cevap ile bu işi çözebileceğinizi düşünmeyin. Bu uzun bir süreçtir. Sabırlı olarak doğru kaynaklardan bilgi alın. En doğru kaynak reklam verenlerin paneli Google Ads'dir. Google Ads üzerinde kimin ne kadar yüksek TBM verdiğini bulup ona göre içerik üretmek mantıklı bir başlangıç olacaktır.