Şimdi normalde böyle arkadaşların yaptığı minik karalama kampanyalarını kaale dahi almayız. Ancak arkadaş madem bu kadar uğraşmış bize de ufaktan da olsa
bir cevap hakkı doğar diye düşünüyoruz. Her ne kadar bunca işin arasında vakit israfı olacaksa da kamuoyunu bilgilendirmeye her zaman önem veriyoruz. Öncelikle
arkadaşın bahis mevzusu yaptığı iddiaları hiçbir yorum katmadan yalnızca Screenshot'lar ile cevaplamaya çalışacağım sonra da birkaç kelam edeceğim müsaadenizle.
İddia 1- Arkadaşın sözünü aynen aktarıyorum: "Almadan Önce 1 Kez Daha Düşünün Beğenilerde Türk Yazmasına Rahmen Anlık Yazmasına Rahmen 4-5 Saati Buluyor"
El-Cevap: Bakın burada (https://prnt.sc/o84sb4) arkadaşın beğeni siparişini girdiği saati görebilirsiniz: 19:52
Bu sipariş girilip tamamlandıktan sonra güzel kardeşimiz bir ticket açıyor diyor ki (https://prnt.sc/o84ulk) "Hocam beğeniler yabancı geldi vs vs."
Girilen sipariş saati 19:52. Arkadaş 20:13'te destek talebi açıyor ve itiraz ediyor. Aradan yalnızca 21 dk geçmiş. Hem de sipariş tamamlanmış ve
tamamlandıktan sonra ne kadar süre sonra ticket açmış onu da bilemiyoruz tabi. Her neyse 21 dk sonra en geç tamamlanmış ki yabancı geldi falan diye
ticket açmış. Peki neden bu arkadaş 4-5 saati buluyor diye bize çamur atıyor ? Değerli üyelerin takdirine bırakıyorum.
İddia 2- Arkadaş diyor ki: "ticketlara cevap kesinlikle verilmiyor 5-6 saatte işlerine gelirse 1 aydır hep güncelleniyor diyiyolar".
El-Cevap: Bu hususta hiçbirşey söylemeden yalnızca istatistik paylaşıcam. Bizim bu camiada destek taleplerine ne kadar hızlı dönüş yaptığımız iyi bilinir.
Sırf bunun için 3 arkadaş dönüşümlü çalışıyor ekibimizde. Şimdi arkadaş 18 Haziran 2019 tarihinde üye olmuş panelimize. Ve bu 10 günlük sürede arkadaşın
toplamda 62 adet bize atılmış destek mesajı var (art arda yazmayı sevdiğinden). Bizim de bu mesajlara karşı toplam 34 adet cevabımız olmuş. Bakın arkadaş destek
taleplerine 5-6 saatte işimize gelirse cevap verdiğimizi söylemiş. Şunu açıklıkla söyleyeyim: Gece vakitleri ve 27.06.2019 akşamı ekibimizle yaptığımız toplantı haricinde
bırakın desteklere 5-6 saat sonra cevap vermeyi bir adet bile 2 saat sonra cevap verdiğimiz bir destek talebi gösterebilirse arkadaş eğer, kendisine iade ettiğimiz bakiyenin 2 katını ek olarak kendisine göndereceğiz tüm forum üyeleri de buna şahittir. Ama eğer dediği yalan ise bu bir karalamadır. Bunun peşini sonuna kadar bırakmayız emin olabilirsiniz. Bizim destek taleplerine dönüş süremiz ortalam 15-30 dk. Buna rağmen utanmadan bir de iftira atıyor bu güzel kardeşimiz. Ayıp. (Bu arada ticketları tek tek SS almadım, eğer bu konuyu merak eden ilgi duyan gerçekten dediği gibi 5-6 saat sonra mı dönüyorlar diyen olursa, pdf yaptım sayfayı, zevkle ister buraya ister PM'den atarım isteyene) Diğer bir konu "1 aydır hep güncelleniyor diyiyorlar" diyor arkadaş garip bir türkçeyle. 18 Haziranda üye olmuş arkadaş (https://prnt.sc/o855yq). Panelimizde yalnızca 10 gün kalmış bir arkadaş neden 1 aydır oyaladığımızı söyler, yine değerli üyelere bırakıyorum bunu.
İddia 3- 50 saat olmuş takipçiler gelmiyormuş, 50 saatini hiç etmişiz.
El-Cevap:Şimdi bu arkadaşın yaptığı şudur: Bildiğiniz üzere instagram ciddi bir güncelleme yaptı ve tüm piyasadaki dataları alt üst etti. Bu güncellemeden sonra eski datalar maalesef artık çalışmamaya başladı. Biz de güncellemeden sonra hemen yeni dataları oluşturmaya başladık ve güncelleme özel datalarımızı piysaya sürdük. Ancak tabi yeni data yeni proxy demek. Proxy fiyatları da inanılmaz şekilde arttığından dolayı biz de mecburen yeni dataları eskiye nazaran bir miktar yüksek koymak durumunda kaldık. Yine de piyasaya göre oldukça ucuz vermeye çalışıyoruz daha çok bayilerle çalıştığımız için. Şimdi bu arkadaş bizim manuel'e bakıma aldığımız bir servistenbir sipariş vermiş 10k. Tabi sipariş bir kere işleme alındığından zarar dahi etsek el mahkum arkadaşı kırmamaya siparişini göndermeye çalışmışız. Ancak tabi 1.5 TL'ye türk takipçiyi şu an gönderme imkanı mümkün değil piyasa şartlarında. Biz yine de arkadaşa zarar etmemize rağmen başka servislerden tamamlatmaya telafi etmeye çalışmışız.Arkadaş bunun üzerine yukarıda dediğim gibi bize her saat başı ticket atmayı ve cevap beklemeyi geçtim sürekli şikayet etmiş, destekteki arkadaşları sürekli darlamış.Müşteridir haklıdır eyvallah. Baktık ki telafi etmemize rağmen gönderemiyoruz güncellemeden dolayı. Açıklamada yazdığımız süreler geçince de dedik ki, isterseniz iade yapalım (bizden ücret kesilmesine ve sipariş devam etmesine rağmen). Arkadaş bu sefer madem iade yapabiliyordunuz beni niye beklettiğiniz 48 saat falan deyip aklınca karalama yapıyor burada. O konuya da geleceğiz.
Son Söz: Şimdi bakın, servislerle alakalı sorunlar her zaman olur, olacak da. İnstagram resmen proxy avına çıkmış tek tek banlıyor. Böyle bir piyasada servislerin uzun süre stabil kalması zaten çok zor. Biz toplamda 6-7 kişilik ekibimizle servisleri her an güncel tutmak için zaten sürekli çalışıyoruz. Ancak tabii ki gecikmeler yaşanıyor. Mesele bu gecikmelerde panelin müşteriye nasıl yaklaştığı. Biz arkadaşa elimizden gelen her şekilde yardımcı olmaya çalışmışız. Farklı servisten telafi yapmaya çalışmışız (zararına). Olmadı sonunda iade etmeyi biz teklif etmişiz (başka hangi panel yapıyor bilmiyorum). Arkadaşa bakiyesini iade de yapmışız. Buna rağmen bizi burada karalamaya kalkıyor.
Bu arkadaş ile geçmişimizi şöyle özetleyeyim: Şimdi arkadaş yukarıda dediğim gibi 18 Haziranda panelimize üye olmuş. 1-2 gün boyunca panelimizi kullanmış.
Bir şekilde memnun kalmamış (Örneğin siparişi vereli 1 saat olmuş, destek atmış defalarca siparişim gelmedi iade edin diye). Her neyse biz elimizden geleni
yapsak da memnun edememişiz. Ve 20 Haziran'da arkadaşa bakiyesini iade etmişiz kullanıcıya. Arkadaş üzerine yetmemiş bizden banka hesabına iade yapılmasını istemiş.Bildiğiniz gibi birçok panelde banka hesabına iade yapılmaz, kaldı ki buna ilişkin kullanıcı sözleşmesinde de madde var. Her neyse buna rağmen biz arkadaşın banka
hesabına da bakiyesini iade etmişiz müşteri memnuniyetini istediğimzden. Sonra arkadaş dönüp dolaşıp aynı hizmeti veren bir panel bulamamış olacak ki, 5-6 gün sonra yine sistemimize para yüklemiş ve servislerimizi kullanmaya başlamış. Ayrıca 1 kere değil 4 kere ayrı ayrı yükleme yapmış (https://prnt.sc/o8awpc). Sonra
bu yüklemelerden yine 1 gün sonra yine şikayet etmeye başlamış. Bakın burası önemli. Arkadaşa aynen şunları yazmışım bizzat (normalde destek taleplerine arkadaşlar bakar)
(Konuşma https://prnt.sc/o8b23e - Konuşma devamı https://prnt.sc/o8b29v). Ve arkadaş yine de hiçbirşeyden memnun olmamış, 2. kez bakiyesini banka hesabına iade etmişiz. Bakınız bu da arkadaşla yaptığımız son konuşma: https://prnt.sc/o8b5ij ve devamı https://prnt.sc/o8b5qo . Şimdi bu arkadaş bu konuşmadan ve banka hesabına 2. kez iadeden sonra gelmiş burada aleyhimize dünya kadar yalan yanlış şey yazmış. Hatta gidip video yapmış. Emek vermiş yani (Bu emeğine karşılık bunca açıklamayı yapıyorum).
Gerçi şimdi videoyu kaldırmış ama olsun. Ancak bu emeğindeki tek amaç odur ki, bizi karalamak ve aklınca intikam almak istemesidir. Arkadaşa söylediğimiz şu: "Bu 2 oldu, bir daha sistemimize gelirsen, ne hesabına iade ederiz, ne destek taleplerine cevap veririz. Bir daha bizden alışveriş yapma" dedik. Bizzat ben söyledim halen de arkasındayım
söylediğimin. Beğenmiyorsan git başka panele gibi ukala bir laf etmedim asla. Arkadaşlar biz burada alnımızın teriyle ticaret yapmaya hizmet sağlamaya çalışıyoruz. Kölelik yapmıyoruz.
Yanlış anlamayın hiçbir kimseyi küçümsemek asla haddimize değildir. Ancak birilerinin bizi küçümsemesine de asla izin vermeyiz. Bu akıllı arkadaşın emeğini de
avukat olarak ortağımla birlikte hukuki süreçte takip edeceğim.
Velhasıl SMM Reseller camiasında hakkıyla birşeyler yapmaya çalışan bir şirket olarak elimizden gelen her türlü desteği müşterilerimize vermeyi hem kendimize hem de
yardımcı arkadaşlarımıza prensip edindirmeye çalışıyoruz. Çünkü esnaf çocukları bilir, esnaflıkta müşteri ekmektir. Kutsaldır. Sonuç olarak bu arkadaşın yaptığı, yazıp çizdiği bu asılsız iftiralara karşın her ne kadar böyle karalamaları dikkate almamaya çalışsak da bunca emek vererek karalama yapan arkadaşın da emeğini boşa çıkarmak istemedik.
Wmaracı kamuoyunu da aydınlatma yükümlülüğü hissettik. Herhangi bir yanlışımız, hatamız, eksiğimiz olduysa kendi adımıza özür dileriz. Ancak dediğimiz gibi kendimizi
bu pek değerli(!) arkadaşın karalaması altında da ezdirecek değiliz. Çok fazla baş ağrıttım hakkınızı helal edin. Saygılar, sevgiler, hürmetler...
(Not: Tekraren yazdıklarım konusunda her türlü bilgi mevcuttur SS'e boğmak istemedim yazıyı. İsteyene biraz uğraşıp atabilirim konuşma kayıtları banka kayıtları vs vs)