serkan122668 Öncelikle DNS sebebiyle bu sorun olmuş olabilir. Mail için Spf ve özellikle MX kaydının düzgün bir şekilde DNS kayıtları olarak var olduğundan emin olmak gerekiyor. Eğer DNS yönetimini Cyberpanel'e devrettiyseniz o otomatik ayarlar zaten. Cloudflare veya farklı bir DNS kullanıyorsanız manuel olarak ayarlamanız gerekir.

Bu çözüm olmadıysa Cyberpanel sürümünü güncellemeniz gerekebilir. Tabii öncesinde snapshot ile yedek almalısınız ki veri kaybı olmasın. Cyberpanel her güncelleme ile birlikte pek çok eksiğini adım adım kapatıyor ve olabildigince kararlı sürüme doğru yol alıyor.

Üçüncü olarak güvenlik sebebiyle sunucu firmanız mail için gerekli olan portları kapatmış olabilir.Örneğin SMTP portu gibi. Firmanıza sorarak bunu öğrenebilirsiniz.

Dördüncü ve son çözüm yöntemi ise logları kontrol edip Cyberpanel forumun üzerinden veya mail destek ekinine yazarak yardım istemeniz. Email ve cyberpanel hata loglarına menüden ulaşabilirsiniz.

Bu kadar şeye rağmen hiçbir şey sorununuzu çözemediyse doğrudan Yandex Connect mail servisine geçiş yapabilirsiniz. Yine Cyberpanel'in her özelliğini kullanmış olursunuz, sadece mail hizmetinizi Yandex sağlar. Yine @siteadi.com şeklinde mailler alabilmiş olursunuz ve çalışmama ihtimali de olmaz.