Sektörünüzde kullanıcı içerik mi arıyor bir video ile mi karşılanmak istiyor yoksa kullanıcı yorumları mı önemsiyor bu gibi durumları göz önünde bulundurarak seo kriterlerine uygun ürün girişi yaparak işe başlayabilirsiniz.

İkinci aşama olarak hedeflediğiniz kelimelerle ilgili Adwords kampanyaları oluşturun dönüşümleri vs ölçümleyin.

Adwordsden aldığınız verilerle birlikte size doğrudan dönüşüm sağlayacak anahtar kelimeleri tespit edebilir ve ardından seo çalışmalarına daha sağlıklı ve ciro odaklı bir başlangıç yapabilirsiniz.
Hedeflediğiniz kelimelerde seo çalışması sonucu başarı sağladığınızda bu çalışmalar için ayırdığınız bütçe ile belirlediğiniz yeni potansiyel hedef kelimelere bütçe aktarımı sağlayabilirsiniz.
E-ticaret sektöründe süreç bu şekilde işlemelidir.

Backlink,seo paketi vb ürünler kesinlikle bilinçli kullanıcının alacağı hizmet türüdür.

Backlink, SEO çalışmasının vazgeçilmez bir parçası ve en önemli unsurlarından birisi olmakla birlikte SEO çalışmasının tamamı değildir.