Not: Ücretlendirme taban fiyatlar olup, projenin büyüklüğüne göre artabilir.

Daha iyi bir çalışma olması için birden fazla ASO tool kullanılıyor(premium hesap).

Güncel Başarı Örnekleri

11-







12 Haziran'da yaptığım TR odaklı eğlence kategorisinde bir uygulama idi. Genel analizde bahsettiklerimin yapıldığını gözlemledim. Ek olarak keywordlerde yükselmeler oldu. Ara ile gelen kullanıcılarda ciddi bir artış oldu. Mayıs - Haziran ayı verilerini karşılaştırabilirsiniz.

Son duruma baktığımda ise keywordlerin durumunun hala yükselişte olduğunu gözlemliyor, Temmuz ayı ilk verilerinin Haziran ayı verilerinden daha iyi olduğunu gözlemledim yine.

Organik indirme ciddi anlamda artış durumunda şu an.

10-



6 Şubatta yapılmış, App Store TR odaklı çalışması idi. Son incelememde genel analizde bahsedilenleri yaptığını gözlemledim. Keyword çalışmasının yanı sıra genel analizde bahsettiklerim de önem kazanmış ve uygulamanın sıralaması yükselmiş.

9-



GP - US odaklı bir çalışma idi, kategorisinin önemli bir keywordünde bu şekilde yükselme oldu. Organik arttı.


8-



Bunu bilgilendirme için koyuyorum. Keşfet vs Arama olayı için. Keşfet önemlidir ya da arama önemlidir diyemeyiz. Bu bir uygulamanın güncel bir aylık verisi ve indirmenin büyük bir kısmı aramadan gelmiş ki yaptığım ASO çalışmasının amaçlarından birisi de keşfetten gelen'i de yükseltmektir verdiğim tavsiyeler ile. Ancak arama hiç önemli değil demek yapılacak en büyük yanlışlardan birisi olacaktır. Fotoğraf her şeyi anlatıyor zaten :)

Retention'u düşük olması ASO ile bağlantılı(en azından direkt bağlantılı değil) olmadığını da ifade etmeliyim. O uygulamanın kendisi ile alakalı bir durum.

7-



US için yükselme sağlandı. O keyword önemli bir keyword zaman içinde 2. sıraya gelindi. Doğal olarak organik de yükseldi ki US organikler çok değerli olduğunu düşünürsek oldukça verimli bir çalışma oldu.


6-

Keyword optimizasyonu benim işim :)



4 Kasım'da yaptığımız çalışma. Kendi kategorisindeki alakalı en önemi keyword'lerden birisinde bu yükselme oldu.


5-
Aşağıdaki 3 numaralı çalışmanın son hali. Kendisi ile konuştuğumda uygulama içi satışların - reklam gelirlerinin ve indirme sayılarının çok ciddi arttığını ifade etti. Çok iyi bir çalışma idi ya. Türkçe odaklı bir çalışma idi.

Doğru keyword seçimini doğru yerde kullanınca

sıralama yükseldi -> organik yükseldi -> sıralama yükseldi -> organik yükseldi
bu şekilde recursive bir artış oldu.



Sanırım bana verilen parayı 2-3 günde çıkaran bir çalışma oldu. (250TL'yi yani - fiyatları artırsam mı diye düşünmüyor değilim.)

4-

20 Ekimde(20 Oct) çalışma yapılıyor. Kendisi bana İndirme sayım düştü, nasıl yükseltiriz diye gelmişti ve sonuç ortada.

Türkçe kelime oyunu kategorisinde bir uygulama idi.




3-


9 Eylülde(9 September) çalışma yapılıyor ve sonrası..



İşaretli olan keyword önemli bir keyword. Arama hacminden belli zaten. Ayrıca yukarıdaki diğer keywordlerde de yükselme sağlandı onlar da önemli keywordler.

Ekleme:



180 ile 63 arasında ciddi bir indirme farkı vardır bunu herkes bilir sanırım.



Ek olarak kategorisinin en önemli keyword'ünde ilk5'e girildi, organikler arttı.

2-



TR odaklı eğlence kategorisinde bir uygulama idi. Keywordlerin arama hacimlerine bakarsanız, ciddi keywordler olduğunu görürsünüz. Yani alanındaki iyi keywordlerde yükselmeler sağlandı. Tabi bununla birlikte organik indirme sayısı da arttı.

1-



Play Store TR - EN yarış oyunu için yaptığım bir bir çalışma idi. Arkadaş sonuçları almış olmalı ki böyle bir mesaj yolladı :) Bu arada en son konuştuğumuzda indirmelerin günlük 700-800 bandında olduğunu söyledi.