Kişi işine yarayanı alıyor, ihtiyacını gideriyor ve siteyi terk ediyor bundan doğal bir şey yok. Bunun yanı sıra kullanıcıya / ziyaretçiye ne katabilirim diye düşünmelisiniz. İhtiyacı olmayan bir şeyi dayatmanız, al buna da bak demeniz faydasız.

Size iki yönlü bir tavsiyede bulunacağım, hem cevap veren hemde cevap arayan tarafı için.

Cevap veren kimselere ödül sistemi getirin, cevap arayanlara da uzman kimselerle site içi özel mesaj yoluyla görüşme imkanı sunun. Ve sitenin bu iki özelliğini pazarlayın, siteye giren kullanıcıya mümkün olduğunca bu özellikleri gösterip kullanmalarını/denemelerini sağlayın.

Örnek olarak kullanıcı sitenin sağ tarafında veya herhangi bir sorunun altında ABC alanında uzman bir cevap vereni gördü ve mesaj attı, cevap veren bu kullanıcının sorununu çözdü, kullanıcı da isterse cevap verene bahşiş/bağış/puan ödül artık her neyse cevap verene bu şekilde yardımının karşılığını verdi.

Sitenizi diğer soru cevap sitelerinden bir adım öne geçirebilir bu özellik, bunun yanı sıra site tasarımında da profesyonel kişilerden destek almanızı tavsiye ederim.