AliTasc1 adlı üyeden alıntı

Sosyal medya fenomenleri ile yapılan çalışmaların tam olarak verim sağlayacağı da muamma. Sonuç olarak verdiğiniz örnek; kardestürkiyeburanebeklion sayfasının genel takipçi kitlesi mizah ile ilgileniyor. Yani kalkıp siz halı yıkama firmasının tanıtımını yapıp çekiliş düzenlerseniz bu halı yıkama firmasının sadece hesabına rakam olarak eklenir. Yani sadece takipçi kazanmış ve bu takipçilerde zamanlı denk geldikleri gönderiler sayesinde takipten çıkacak kişilerdir. Yani gel geç bir durum söz konusu.

Fakat iyi odaklanılmış ve hedef kitlesi iyi belirlenmiş bir reklamda nokta atışı kullanıcılarınıza ulaşabilirsiniz.

Sponsorlu reklam veya sosyal medya reklamlarında gözden kaçan husus var oda şu ki; sponsorlu reklamlarda veya sosyal medya çalışmalarında binlerce takipçi olacağı düşüncesidir. Unutulmamalıdır ki takipçiler sadece rakamdan ibarettir. 1000 takipçili bir tül firmasının ihtiyacına yarayacak 100 tane insan yoksa o rakam çöpten başka birşey değildir.

Önemli olan az ve öz müşteri kitlesidir. Bunun da en güzel verimini sponsorlu reklamlar sayesinde alabilirsiniz kanısındayım.


Cok güzel açiklama yapmiş bencede