Merhaba,

Denemekten zarar gelmez ama günümüzde dijital pazarlama sektörü o kadar yerlere düştü ki anlatamam. Şöyle örnek vereyim ben üniversiteye gittiğim yıllarda Bilgisayarlı vergi ve muhasebe bölümünü okuyan insanlara saygınlık vardı. Muhasebeciler dükkandan içeri girince dükkan sahibi bile ayağa kalkar saygı gösterirdi. Çünkü bir ağırlığı vardı mesleğin..

Biz bölümü bitirip mezun olana kadar özel sektörün zihniyeti " etek giyiyor musun? Tepsi tutabiliyor musun? Tamam muhasebecimiz sen ol" olmuş.. Yani demem o ki, herkes muhasebeci olmuş. İşi bilip bilmemeleri çok önemli değilmiş, tepsi tutup müşteriye hoşgeldin demeleri yeterliymiş..

Şimdi senin soruna gelecek olursak, piyasada gezen o kadar çok insan var ki bu konu ile alakalı. Acun medya ile çalışıyoruz deyip 15.000 TL'lere tv'de programlara katılım sağlatanlarmı ararsın, Tgrt avrupa da sizin özel röportajınızı yayımlayacağız diyenler mi, yada sizin tüm işinizi ayda 100 TL'ye yaparım diyenler mi..

Bu sektör de gezmek birşey kazandırmaz. Bu sektör de yaptığın işler kendini gösterir. Referans ise en önemli etken. Müşteri müşteriyi doğurur.

Hevesini kırmış gibi olmym ama pek bir sonuç alamazsın. Yine de düşüncen de haklısın " müşteri bana değil , ben müşteriye gideyim " diyorsun ama farklı yöntemler dene. Bunun için lokal seo etkili olacaktır.