teknoblogturkiye adlı üyeden alıntı

Teşekkür ederim. Rakip dediğim arkadaşla başlıklarımız aynı aslında. Neden olduğunu bir türlü çözemedim, mağaza puanıyla ilgisi olabilir mi?


Tabiki var. Google bazı arama sorgulamalarında sıralama sonuçlarını Rich Snippet özelliğine göre de belirlediğini görüyoruz. Yani aldığı oylamalar vs..
Rakibinizin ürünlerini görsel açıdan sizden önde göstermesinin mutlaka temelinde bu noktalar yatıyor. Aldığı faydalı yorum, ürün sipariş edilme oranları vs..birçok etkeni burada söyleyebiliriz

Sizin burada yapmanız gereken şey, ürün satış linklerinizi sosyal medya kanallarında olabildiğince duyurmaya çalışın. Görsel olarak n11de kullandığınız görselleri seçin. İnternet üzerinde aktif olarak ürün görseli ve linkini geçirerek, size olan talebin yoğunluğunu fazlalaştırmış gibi gösteriniz. Böylelikle zaman içerisinde ürünlerinizin öne çıkarım oranlarında fazlalaşma göreceksiniz :)