Ayrıca bakın "zaman kaybıdır" sözünü biraz daha açayım;
Diyelim yemek.siteadresiniz.com adında bir subdomain açtınız.Diyelim site yaşınız da 1 yıl olsun(örnek tamamen). Ana sitenize 1 sene boyunca uğraştığınız emekler vs... muhakkak vardır.1 Sene boyunca siteyi köşeye atmadıysanız tabi ki.Farz edin ki emek verdiniz,uğraştınız ve iyi kötü bir yerlere geldi.Ve sonra gittiniz "yemek" ile ilgili bir subdomain oluşturdunuz ve bu sefer yemek kelimesiyle ilgili çalışma yapmaya başladınız.Yani sizin zaten bahsettiğiniz ve sormak istediğiniz sorular veya insanların genelde subdomain açma isteği popüler kelimeleri kasmaktır.Yani şöyle ki;
kimse gidipte;
ayşem.siteadresi.com diye bir subdomain açıpta seo çalışmalarıymış yok başka çalışmalarmış,konu ekle,resim ekle,pinglet vs vs vs... yapmaz ve uğraşmaz.(TR Karakter ekledim bilerek belli olsun diye)
açacaksa daha güncel ve popüler şeylerden,aranma hacmi yüksek şeylerden açar;
örneğin: yemek.siteadresi.com, spor.siteadresi.com vs...
o yüzden sıfırdan başlamak demektir subdomain.Ana sitenizi bir yere getirdiyseniz boş yere vakit kaybetmeyin subdomain üzerinde uğraşmak için.Yarın birgün gider site kapanır ya da Allah korusun bir sorun olur. 2 Sitenizde(subdomain) toptan göçer.En iyisi popüler kelimelerden oluşan sıfırdan ve etkili bir site açın.Bu sayede SEO ya vb... çalışmalara daha iyi yönelirsiniz ve boşa kürek çekmemiş olursunuz.Yani ekstra masraf çıkarmamış olursunuz...
örneğin;
yemek.com dolu ise sizde: yemek11.com gibi siteler açın ki oradaki "yemek" kelimesi önem kazansın ve SEO konusunda 1-0 önde başlayın :)
Saygılarımla,Kolay Gelsin...
SEO DANIŞMANLIĞI