Aşağıdaki konu hakkında bankaya bildirmek dışında başka birşey yapmak gerekir mi?
Şikayetvar a da şikayet konusu açtım.
Az önce android için, Edge tarayıcı indirdim ve eşitleme için uzun süredir kullanmadığım hotmail hesabıma giriş yaptım. Gelen postlara baktığımda, Akbank neo hesap dekontları dikkatimi çekti. 'Akbank' diye arama yaptığımda 2017 den beri, dekontların aylık olarak sürekli geldiğini gördüm. Hemen bankayı aradım, hesabımın olmadığını yanlışlık olabileceğini söylediler. Şikayet tutanağı oluşturdular. Sonradan dönüş yapacaklarını söylediler.
Dekontta TL yuklemesi yapılan bir numara buldum aradım konuştuk, hesabın kardeşine ait olduğunu söyledi. Kardeşine ulaşıp durumu bildirmesini ve onunda bankayla iletişime geçmesini söyledim. Şimdi bankanın dönüş yapmasını bekliyorum.