Öncelikle merhaba g.gidiyor sitesinden 10 adet kulaklık aldım ve satıcı kulaklıkları kargoya çoktan verdiğini söyleyip sistemin yoğun olduğunu söyleyerek 5 gün kargo takip kodunu sisteme girmedi. Beni en çok bu mesajı oyaladı ve son gün dedim ki kargonun takip numarasını vereceksen ver bugün son gün dedim ve bana başka fimadan n11 den 1 adet kulaklık yollamış. Gittigidiyorada takip numarasını girmediği için para benim hesabıma geri yatmış. Madem elinde mal yok söyleseydin beni 5 gün oyalayıp kargoya verdim diyerek geçiştirmeseydin. Şimdide mesaj atıyor ürünü istemiyorsanız şu takip koduyla geri gönderin ürünü. Hayırdır kardeşim niye göndereyim ben bu ürünü? Göndermek zorundamıyım, kesinlikle hayır...G.gidiyor sitesinde satıcıyım diye geziyor ve müşterilerine n11 adlı firmadaki satıcılardan ürün yolluyor. N11 satıcısı bu işe asla karışmadığı halde bu ************** bana mesajlar atıyor ve ne bir mesajına nede bir aramasına cevap veriyorum. Sonuç olarak ************** 30 tl zararda ve bende 300 tl paramı geri almış bulunmaktayım. Sizin görüşleriniz neler? Siz olsanız ne yapardınız?