Bu konuyu açtıktan sonra düzelttiğinizi söylediğinizi belirttim. Konuyu "sorun benden mi kaynaklı acaba" diye açtım fakat ticket'a cevap olarak veritabanı sunucusunun çöktüğünü belirttiniz. Çünkü daha önce problem yaşadığımda kesinlikle hosting taraflı problem yok demiştiniz. Destek konusunda çok iyi bir firma bir şey diyemem fakat günde bir çok kez database sorunu yaşadığıma dair kesin bir kanıt bile sunabilirim. Hatta bu konuda size bir çok ticket attım. Siteye giren arkadaşlarım da ekran görüntüsünü gönderiyor sürekli "Error establishing a database connection". Benim firmayı karalamak gibi bir derdim yok ama bir veritabanının çöküp 15-20 dakika kapalı kalması ve bunun tekrar tekrar yaşanması üzüyor.
Bildirimlerinizi de inceledim, süreklilik arz eden bir durum olmadığını görmekteyim, veritabanı hatası aldığınızı söylemişsiniz ve destek ekibi yanıt verene kadar bu hata zaten düzelmiş ve size hata görülmediği yazılmış. Sonrasında da tekrarlandığında sunucu taraflı hata olduğu belirtilerek düzeltildiği bilgisi verilmiş.
Açıkçası bir sorun görememekteyim. Belirttiğim gibi bu bir paylaşımlı hosting hizmetidir ve hem sürekli hata olması gibi bir durum bulunmamaktadır, hem de zaten konuyla ilgili net bilgiler iletilmektedir. Yani belki 15 sn süren bir saldırı geldi ve biz müdahele edene kadar düzeldi buna denk geliyor olabilirsiniz, bu sadece bir örnekti, süreklilik arz eden durumlarda zaten inceleyip gerekeni yapıyoruz ama dünyanın her yerindeki her hosting şirketinde olabilecek anlık sorunlar için konu açılmaması gerektiğini düşünüyorum.
Destek bildiriminize "daha önce de xx kez bu hatayı gördüm sorun nedir" vb. birşey yazmış olsanız zaten size gerekli açıklama da yapılırdı. Biz bu sorunları görüyor ve düzeltiyoruz zaten. Kaldı ki sunucu değişikliği de önerilmiş.