hocam,
******* tutturabildiğine iş yapıyor.

örneğin;
ben hattımı iptal ettirdim ve dilekçeyi, nüfus cüzdanı fotokopisini faksladım. bunun üzerinden 4 ay geçmiş, bildirim dahi yapmadan fatura çıkarmışlar.
mali direktörü ile görüştüğümde yardımcı olacaklarını söylüyorlar ama olmuyorlar.

son olarak ben de çıkan faturaları ödedim ve aynı gün tüketici hakem heyetine belgeleri ile şikayette bulundum. tüketici hakem heyeti ayın 31'inde fatura tutarlarının geri ödenmesi ve tebliğat masraflarnın *******'dan tahsil edilmesi yönünde karar verdi.

ödemeyi aldığımda ******* hk haksız kazanç ve kötü niyet tazminatı için mahkemeye başvuracağım.

demek istediğim hakkını ara, hiç bir firma ilk ay fatura ödenmedi diye hat kapama açma ücreti alamaz hatta hizmeti kesintiye uğratamaz. tüketiciyi koruma kanunu diye bir kanunumuz var. incele derim.