Elbette canı gönülden yaedımcı olmaya çalışıyoruz. Nedeni ise burası gibi bir çok alandan aldığımız yardımlarla bu bilgilerle tecrübe sahibi olmuş olmamız.
Bakın burada kimsenin ne teşekküre ne tevazuya ihtiyacı var. Herkes bir şekilde yardımcı olduğu konu hakkında "birilerine yardımcı oldum ya" rahatlığı ile ister istemez tebessüm edip gönlü huzur doluyor.
Ama mevzu bu değil, mevzu insanların insanlara saygı göstermemesi. Yardım konusu açıp ortadan kaybolan, bir daha konusuna dönmeyenler var. Sorunu çözülen konularda moderatörler konu başlığına ÇÖZÜLDÜ etiketi/butonu ekleyip konuyu kapatmalılar. Çözüme ulaşmış konu ve sorunların hepsi ÇÖZÜLEN KONULAR şeklinde bir kategoriye taşınmalıdır. Konu hakkında sorunu yenilenen cevaplarda çözüm bulamıyorsa mesaj ile konuyu yine aktif edebilsin.
Olmayacak bir düzenleme ise, çözüme ulaşan konuların başlıklarına zorunlu ÇÖZÜLDÜ yazılmasını sağlasınlar. Dönüp dolaşıp çözülmüş konulara defalarca bakıyoruz zaman zaman...

Konu açılmadan önce pop-up ile arama açılsın. Önce aramaya yönlendirilsin üye.
Aynı konuyu farklı kategorilerde açılması engellesin.
Örn. Wordpress site için Seo yapılandırması hakkında sonuca hızlı ulaşmak için konu 3 kategoride açılıyor.
Wordpress
Seo
Webmaster Genel yetmiyor Yeni Başlayanlar da da aymı konu dönüyor.

Sanırım Moderatörlere bu konuda epey iş düşüyor....

Velhasıl kelam, size yardımcı olan, olmaya çalışan insanlarla ukalalık seviyesinde genel diyalog ve hakaretlerden kaçınıp, teşekkür etmeyi alışkanlık haline getirilmelidir.
Şahsen bazı konularda konuşma ve hitap şekillerine bakarak cevap yazmaya özen gösteriyorum.

"Yardım beklerken Egolarınızı yanınıza almayınız..."