Hocam bu belediyeler (İzmir için demiyorum genel itibariyle) seçimlerde belediye başkan adayı mevcut başkansa milyonlar verip reklam tanıtım işi yapıyor. Hepsi de yapıyor. Expo da belediyenin bir gövde gösterisi alanıdır. Yani büyük icraatlarını bu kanalla gösterirler. Bir benzeri de Antalya'da var. 3 yıl boyunca expo alanı expo alanı dedi durdular. Bu açıdan bakınca satılacak domain, alternatifsiz bir domain. Aynı zamanda reklam ve tanıtım faaliyeti adı altında değerlendirmek lazım. Reklam işleri ise hiç ucuz olmuyor biliyorsunuz.
Tavsiyem, işiniz yoksa domaini satmakla beraber onlara bir teklif vermeniz olacaktır. Mesela, bir domaini satarsınız, diğer domainle bağımsız bir site kurararak sattığınız domaine haftada 1 adet düzenli link çıkışı gibi bir hizmet verip link başına veya aylık olarak bir rakam talep edebilirisiniz. Bu link çıkışını sadece link çıkışı derseniz kabul etmezler. Bir sunum dosyası hazırlayın, backlinkin faydalarını ve benzer isimdeki bir siteden gelecek backlinkin nasıl prestij sağlayacağını, ne tip yazılar yazacağınızı ve nasıl link vereceğinizi anlatın. Satılacak domaine nasıl içerikler girileceğini, nasıl kullanılacağını sorup, teklifinizi domainin kullanılmaya başlamasından sonra değerlendirileceğini de söylersiniz.
Bu hesapla, domain için 30,000 artı her bir link çıkışı için 1000 liralık bir teklif götürebilirsiniz. Ne kadar profesyonel görünürseniz teklifiniz o kadar pahalı kabul görülecektir.