-
Üyelik
01.10.2017
-
Yaş/Cinsiyet
28 / E
-
Meslek
Sosyal Medya
-
Konum
Kocaeli
-
Ad Soyad
K** M**
-
Mesajlar
489
-
Beğeniler
46 / 84
-
Ticaret
6, (%100)
Merhabalar yaklaşık 1 hafta önce xxx adlı kişi ile reklam anlaşması sağladım bir sayfama ve ücret konusunda birazda indirim sağladım güzel bir projesi vardı benimde katkım olsun diye tek reklam parasına 2 reklam ücreti aldım(çok ısrar etti diye)
Bana vermiş olduğu reklamı onun dediği şekilde paylaştım harfi harfine ve yaklaşık ilanı paylaşmamdan 1 saat sonra beni arayıp kardeşim ben onu öyle demedim işte youtubedeki videodu atıcaktın sen bunu yanlış attın kaldır yeniden paylaş diye bir sitemde bulunuyor bana bende bunu pek olumlu karşılamadım şu yönden şimdi bir gönderi olarak paylaştığımızda zaten 2 reklam ücretini 1 yaptım ve kendi hatasını bana telafi ettirmek istiyor haklı olabilir kendince ama bende sayfamda günlük max 1 reklam paylaşmaya çalışıyorum üyelerde takipten çıkmasın diye ve aktifliği azalmasın diye bu konu biraz canımı sıktı sizler olsaydınız böyle bi durumda nasıl bir yol izlerdiniz fikirlerinizi bekliyorum teşekkürler.
Çalıştığımı işte olduğumu beyan etmeme rağmen arka arkaya aramaktanda vazgeçmiyor arkadaş.
Günde 14 TL'ye reklam vermek ister misiniz ?
-
Üyelik
27.09.2019
-
Yaş/Cinsiyet
35 / E
-
Meslek
Öğretmen
-
Konum
Ankara
-
Ad Soyad
S** T**
-
Mesajlar
351
-
Beğeniler
140 / 141
-
Ticaret
0, (%0)
Genelde müşteri memnuniyetini dikkate almakta fayda var. Fakat kişinin tavrı size yön verecektir.
http://www.ilgikolik.com
-
Üyelik
01.10.2017
-
Yaş/Cinsiyet
28 / E
-
Meslek
Sosyal Medya
-
Konum
Kocaeli
-
Ad Soyad
K** M**
-
Mesajlar
489
-
Beğeniler
46 / 84
-
Ticaret
6, (%100)
SEBTURKA tabi ki müşteri memnuniyeti her zaman ön plandadır fakat kendi yapmış olduğu hatayı bize lanse edip biz yapmışız gibi söyleyip , ardı ardına 5 6 defa araması meşgul olduğumu belli etmeme rağmen pek etik gelmiyor bana yıllardır bu işlerin içindeyim bu sefer biraz çıkmaza soktu arkadaş beni.
Günde 14 TL'ye reklam vermek ister misiniz ?
-
Üyelik
27.09.2019
-
Yaş/Cinsiyet
35 / E
-
Meslek
Öğretmen
-
Konum
Ankara
-
Ad Soyad
S** T**
-
Mesajlar
351
-
Beğeniler
140 / 141
-
Ticaret
0, (%0)
Hocam bunu nasıl atlatabilirsin bilmiyorum fakat yaşadıklarınız ilerisi için size tecrübe oluyor. Bundan sonraki süreçte yazılı ve onaylı adımlar atabilirseniz, ki müşteriye kanıt niteliğinde yazışmalar veya sözleşme tarzı vb. sizi güvence altına alacaktır.
1 kişi bu mesajı beğendi.
http://www.ilgikolik.com
-
Üyelik
06.09.2015
-
Yaş/Cinsiyet
24 / E
-
Meslek
Dijital Ajans Sahibi
-
Konum
İzmir
-
Ad Soyad
B** K**
-
Mesajlar
66
-
Beğeniler
29 / 12
-
Ticaret
0, (%0)
Aynen çok mantıklı en azından elinizde göz ile görülebilir bir kanıt olur
-
Üyelik
12.09.2017
-
Yaş/Cinsiyet
49 / E
-
Meslek
Bilgi İşlem
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
S** K**
-
Mesajlar
33
-
Beğeniler
12 / 2
-
Ticaret
0, (%0)
Diğer arkadaşların da dediği gibi bu da bir tecrübe elbette... Can sıkıcı olabiliyor böyle insanlar... Normalde iş hayatının her anında sonrasında teyit gerektirebilecek sipariş, talimat, iş emri gibi kritik bilgilerin hepsini mutlaka ama mutlaka yazılı olarak talep etmeyi alışkanlık haline getirmek lazım... Bu iki taraf için de daha sağlıklı olacaktır. Kaldı ki gerçekten siz hata yaparsanız da müşteriniz hakkını arayabilecektir, böylece ticari anlamda da insanlarda güven sağlarsınız...
Ben markete giderken hanımın siparişlerini bile WA üzerinden, yazılı alıyorum ki sonra "vay ben bunu istemedim, vay şunu unutmuşsun..." olmasın :)
Ücretsiz Seri İlan ve Dizin Kayıtları - https://www.herturlu.net