Konuyla ilgili destek talebi oluşturdum ve "İşlemde olan sipariş sonuçlanmadan AYNI KULLANICI ADINA işlem girilmemesi konusunda bilgilendirme mevcuttur sitede sizin hatanızdır" şeklinde yanıt aldım. Sonrasında kullanım şartlarını inceldim ve böyle bir madde göremedim. Tekrar talep oluşturarak böyle bir maddenin olmadığını "1 Link için aynı anda sadece 1 sipariş girilebilir, 2 sipariş birden girildiğinde eksik gönderimler olabilir, sorumlusu bayievi.com değildir." bu ibarenin yer aldığımı ve ilk siparişimden 15 dakika sonra sipariş verdiğimi dolayısıyla aynı anda verilen bir siparişin olmadığını belirttim. Gelen yanıt ise "AYNI ANDA NE DEMEK? İŞLEMDE İŞLEM VARKEN DEMEK sorumlusu bayievi.com değildir" bu şekilde oldu ve müşteri departmanı yazdıkları şeyden belirttikleri anlamı çıkaramadığım içinde "Bunu istediğinizi kişiye sorun algılama ile ilgili bir durum yaşıyorsunuz fakat bu HER PANELDE BÖYLEDİR" algılama sorunumun olduğunu tespit etti. Ben daha önce hiç bir müşteri departmanıyla böyle saygısız, kurumsallıktan uzak, iş ahlakından uzak bir görüşme yapmadım.
Bütün bu durumlar karşısında yaşadığım memnuniyetsizlikler yetmezmiş gibi 09.02.2019 tarihinde aldığım bot takipçiler 11.02.2019 tarihinde %100'ü silindi. Bu siteden alışveriş yapmanızı kesinlikle tavsiye etmiyorum.
Kullanım Koşulları