Merhaba, ben ticaretlerin alıcı kısmındaki kişi olarak şöyle düşünüyorum;
1- 2012'den beri buradayım, fiyat teklifi istediğim konularda 'Olumsuz' diye belirttikten sonra karşı taraf yılışık esnaf gibi ısrarcı dönüşler yapıyor. "Neden?" diye sorarak, gereksiz bir mesajlaşma sürecini oluşuyor.
2- Mesajlarda "Olumlu/Olumsuz dönüş bekliyorum" yazmayanlara genelde dönüş yapmıyorum. Bu durumun onlar için önemsiz olduğunu düşünüyorum. Belirtmişse eğer, belirtmeye çalışıyorum.
Fakat, bunu alıcı kısmına lanse etmektense neden kendi teklif sürecinizi iyileştirme yapmıyorsunuz? Nasıl?;
Teklifinize süre koyun. "7 gün geçerlidir, size özel tekliftir" diyerek rezervasyon yapmasını sağlayın. Zaten bunu yazdığınızda yüksek ihtimalle istemiyorsa "Olumsuz" diyecektir. Bana kalırsa süreç bu kadar basit. İyi geceler.