Hiç dönüş yapmayan ama uzun bir süre sonra bir daha yazan kişiye asla cevap vermiyorum. Bu onun anlayacağı bir dil oluyor zaten.
Olumlu/olumsuz dönüş yapılmasından yanayım her zaman. Pahalı dersin vs yalana da gerek yok ki. Ne ise onu yazarsın olur biter. Alt tarafı bir veya bir kaç ''cümle'' yazacaksın.
Şunu iyi anlamalıyız; nasıl müşteri iş yaptıracağı kişiyi seçme hakkına sahip ise bizler de müşteri seçme hakkına sahibiz.
Neden işimi yapmıyorsun diye soran bile oldu bana. Yapmıyorum derken nedenlerini de izah ettim o kişilere. Neden yalan konuşalım ki?
Bu konu ''kişisel bir problem'' ya da ''basit bir süreç'' değildir.
Herkesin kendine göre bir programı var.
En basiti birine iş yapıyorsunuz; size bir şey yazıyor ve anında cevap bekliyor. Ama siz ona bir şey sorduğunuzda, keyfine göre canı istediği zaman cevap veriyor.
Müşteri bizim sahibimiz değil kimse kusura bakmasın.
Az nezaket, az empati.