Bak şimdi; Senin bir harita konumun var ve ismi "X Pilavcısı" olsun. Gelen yorumlardan birinde "Bugün pilav siparişimi çok beğendim. Gece açık olması da mükemmel bir hizmet." yazdığını varsayıyorum ve küçük bir ipucu paylaşıyorum.
Kişiler Google'da; "pilav siparişi" veya "gece açık pilavcı" diye arama yaptıklarında karşılarına çıkan harita konumlarının arasında, sana ait olan konumun altında "Yorumlarda pilav siparişi geçiyor." veya "Yorumlarda Gece açık geçiyor." şeklinde bir ibare bulunur.
Aşağıdaki görselde, yorumların birinde "Civardaki bütün pilavcıları denedim ve en lezzetlisinin kültür pilavcısı olduğuna karar verdim." Yazıyor. Başka bir kullanıcı ise karnı acıktığı için Google'a "Civardaki bütün pilavcılar" şeklinde arama sorgusu gönderince karşısına Harita konumu veya Business Sayfası çıkar.
Bu vermiş olduğum örnek üzerinden, sektör fark etmeksizin kendi harita konumunuza sektörünüzle alakalı anahtar kelimeler veya cümle öbekleri içerecek şekilde yorumlar yaptırın. Bu şekilde uzun vadede harita konumlarınızı da optimize etmiş olursunuz.