yilmaz70 adlı üyeden alıntı

Bahsi geçen firmayı en iyi bilenlerden biriyim, eskiden müşterisi idim. Bir kaç konuda ismi geçince yaşadıklarımı da izah etmiştim.

Asla karalama değil; yaşadıklarım nedeni ile bilinmesini istediğim bir firmadır.

Düşüncelerimizi dile getiremeyeceksek ne işimiz var bu dünyada?

Zevk renk meselesi değil bu ayrıca. Hizmetten bahsediyoruz.

Hadi bir konu açın pişmanlıklarını yaşayanlar yazsın siz de okuyun o zaman. Sizin başınıza gelmemiş olması maalesef firmayı haklı çıkarmıyor.

Net söylüyorum; ''gece kim alışveriş yapar ki zaten siteden'' diyebilecek kadar düşüncesiz bir yapıdalar. Yahu site geceleri çalışmıyor; savunmasını da bu şekilde yapıyor :)

Daha ne dememi bekliyorsunuz ki? Ayrıca telefonda tartıştık diye müşteri paneline girişimi engellediler. Bunu hangi firma yapar?

Ama sağolsunlar; onların sayesinde Veridyen ile tanıştım mesela. Dedim ki bunda var bir hayır..

Ne zaman gerçekten düzeldiklerine inanırım, o zaman düşüncelerim değişir ama iç umudum yok bu konuda.

Ücretsiz ssl bile vermiyorlar mesela. Neden acaba? Her şey para üzerine mi kurulu diye bir algı oluşuyor sonra.

Neden hala ayakta olduklarına gelince; reklam yönetimleri son derece iyi. Esas nedeni ile maalesef bilinçsiz müşteridir.


Eskiden sorun yaşadığınızı anlayabiliyorum haklı olabilirsiniz fakat ben şahsi önerimi yaptıktan sonra bizzat konuya geri dönüp beni alıntılayarak şikayet konularını göstermeniz kusura bakmayın ama art niyet göstergesi.

Zevk meselesinden kastettiğimi hizmet ve memnun kalmak anlamında söylediğimi anladığınızı düşünmüştüm.

Belki de siz yaşadığınız olumsuz deneyimden sonra kendilerini değiştirdiler ve geliştirdiler ve ben o dönemde tanıştım kendileriyle :) Unutmayın ki hayattaki düşüncelerinizin değişmesi için her zaman her konuda bir şans daha vermek gerekir aksi takdirde ön yargılı biri olursunuz.

Ayrıca hatırı sayılır sayıda müşteri kitlesine ve memnun olanlara karşı "bilinçsiz" yakıştırması hoş bir kelime değil.