Gürer69 adlı üyeden alıntı

Eskiden sorun yaşadığınızı anlayabiliyorum haklı olabilirsiniz fakat ben şahsi önerimi yaptıktan sonra bizzat konuya geri dönüp beni alıntılayarak şikayet konularını göstermeniz kusura bakmayın ama art niyet göstergesi.

Zevk meselesinden kastettiğimi hizmet ve memnun kalmak anlamında söylediğimi anladığınızı düşünmüştüm.

Belki de siz yaşadığınız olumsuz deneyimden sonra kendilerini değiştirdiler ve geliştirdiler ve ben o dönemde tanıştım kendileriyle :) Unutmayın ki hayattaki düşüncelerinizin değişmesi için her zaman her konuda bir şans daha vermek gerekir aksi takdirde ön yargılı biri olursunuz.

Ayrıca hatırı sayılır sayıda müşteri kitlesine ve memnun olanlara karşı "bilinçsiz" yakıştırması hoş bir kelime değil.


Açılan konunun amacından sapmaması için uzatmıyorum.

Ancak kim neyin ne olduğunu gayet iyi biliyor, ona eminim.

Ayrıca; asla ön yargılı değilimdir beni tanısanız bilirdiniz.

İyi forumlar diliyorum.