bu konuya yorum yapmamın sebebi Netflix konumu kaldırmış olman
ikincisi 8 gün erken bitti ama mesele 3ü 5i değil mesele para da değil. asıl mesele senin patlamama garantisi vermiş olman, patlarsa da destek olacağını garanti etmen.
üçüncüsü seninle uygun bir dille iletişime zaten geçtim. durumu izah ettim fakat sen Netflix kaynaklı bir sorun olduğunu ve bu konuda yardımcı olmayacağını belirttin ayrıca bundan sonra satış yapmadığını yazmışsın. iyi de bundan sonrası ile ilgilenmiyorum zaten bana önceden sattığın hesapla ilgili yazıyorum sana fakat sen sorunun seninle alakalı olmadığını belirtiyorsun, yardımcı olacak adam durumdan dolayı bir özür diler sonra da en kısa sürede size yardımcı olacağım size yeni hesap vereceğim der fakat bunun yerine sen sorunu Netflix'e atıp geçtin.
başka bir satıcı bu konuda "bu sorunu çözemedim üzgünüm" diyerek para iadesi yaptı. ben senden bunu da beklemiyordum ama en azından nezaketen sorunu çözmeye yönelik birkaç cümle beklerdim.

neyse 3 kuruşa test ederek senin uygun bir satıcı olmadığını öğrenmiş olduk.

sen sağ ben selamet