Senin sattığın hesapların patlaması ve sorunu kabullenmemen dürüstlük ve bilgelik fakat 1lira da olsa ben paramın karşılığını istediğimde cehalet ve kibir :) gece gece güldürdün beni
hala anlamıyor olman toy bir delikanlı olduğunu gösteriyor, mesele para ya da hesabın kaç gün çalıştığı değil mesele senin dürüst bir satıcı olmaman ve satış sonrası üslubun

wa yazışmalarımız duruyor istersen paylaşabilirim. benden bana ürünü sattığın gün puan vermemi istedin ben ise Netflix satıcılarına çok güvenmediğimi puanı ay sonunda vereceğimi belirttim. sen de ASLA bir sorun/patlama vs olmayacağını söyledin. Fakat söz verdiğin hizmetin 8 gün erken bitti. ben sana eksik para gönderdim mi hayır peki sen bana neden eksik hizmet veriyorsun. Ama mesele bu değil zaten eksik olabilir hata olabilir fakat sen kötü bir üslupla hatayı Netflix e atarak sorumluluğundan kaçtın. Ben sana sakın bir şekilde sordum sen de bana iyi bir üslupla yardımcı olsan zaten niye olumsuz puan vereyim.

Son olarak eğer meseleyi hala para zannediyorsan reklam yapmana gerek yok benim IBAN'ım sen de zaten var oraya gönder gitsin :)
ticarette öğrenmen gereken çok şey var. sanırım yolun daha başındasın.