Ggle uzun kuyruklu nişleri daha çok seviyor. Her sayfa için doğru olan 1 anahtar kelime hedeflemektir.
Bu birazda aranma hacmine bağlı.
1- Şöyleki;
Ben eğer kilo vermek aramasında yükselmek istiyorsam o zaman rekabetli bu kelimede 7500 tek yazı yazmak çok çok daha iyidir.
2- Ama eğer;
Evde Kilo vermek
Diyet yaparak kilo vermek
Kilo verdirici haplar
Ip atlayarak kilo vermek
Zumba yaparak kilo vermek
...kelimelerinin her birinde ayrı ayrı yükselmek istiyorsam hepsi için ayrı dolu ve kullanıcı odaklı 600 - 800 kelime arası ayrı ayrı yazılar yazmak daha mantıklıdır.
3- Bir diğer durum ise;
Evde Kilo vermek (arama hacmi örneğin aylık 25 bin)
Diyet yaparak kilo vermek (arama hacmi örneğin aylık 500)
Kilo verdirici haplar (arama hacmi örneğin aylık 600)
Ip atlayarak kilo vermek (arama hacmi örneğin aylık 1200)
Zumba yaparak kilo vermek (arama hacmi örneğin aylık 2500)
... aram hacimleri yukarı gibi olduğunu varsayalım. O zaman ben 7500 lük tek sayfa hazırlardım. O sayfada hedeflediğim kelime grubu aylık 25 bin arama hacmi olan Evde Kilo Vermek olurdu. Diğer ara nişleri de ana hedef keyword ile yükseltirdim.
Tabi bu 3 duruma ayrı seo çalışması için senaryo planıda farklı olmak zorunda...
Veya kilo vermek kategorisi açar her yazıyı ve daha fazlasını kategoriye link vererek ayrı ayrı yazardım.
Çok seçenekli bir durum...