:D tamam o zaman baştan anlatayım:
Şimdi siz bir form oluşturmak istiyorsunuz sanırım ve bu formu doldurup gönderince insanlar sonucun mailinize gelmesini istiyorsunuz.
Bunun bir yolu da Google Dökümanlar kullanmaktır.
-Google Dökümanlar'ı açıp yeni bir excell dosyası oluşturun.
-Ardından o dosyanın üst tarafındaki seçeneklerden (çubuktan) "form ekle" yi bulun.
-Form ekleye tıkladıktan sonra istediğiniz tipte bir form oluşturmanız için çok rahat kullanabileceğiniz bir pencere açılacak, o menüden istediğiniz formu oluşturun.
-Bu oluşturduğunuz formu blogunuza, sitenize eklemek için bir koda ihtiyacınız olacak, o kodu edinmek için formu sayfaya katıştır diye bir seçenek olmalı ona tıklayıp kodu alın.
-Wordpress kullanıyorsanız, menüden yeni bir sayfa oluşturup ardından, aldığınız kodu sayfanın görsel değil de html sekmesine o yapıştırın.
-Bu şekilde formu sayfaya eklemiş olacaksınız.
-Form doldurulup gönderildiğinde de sizin veritabanınıza yük binmeden direk Google Dökümanlar'da oluşturduğunuz excell dosyasına forma girilen veriler otomatik olarak eklenecektir.
-Sonuçları görmek için yine Google hesabınıza bağlı Dökümanlara girip oluşturduğunuz excell dosyasını açabilirsiniz.
Önemli Not: Başkalarının bu döküman üzerinde oynama yapmaması için oluşturduğunuz excell dosyasını özel hale getirin.
Umarım anlatabilmişimdir. :) Eğer gene olmadıysa bir ara resimli anlatım yapabilirim.
Kolay gelsin... :)