enerjiveguc adlı üyeden alıntı

Öncelikle Makalenin 2100 kelime olması okunabilirlik açısından çok uzun. 2100 kelime demeniz bile sayfayı açmak için linke tıklamamaya bir etken neredeyse. Elbet içeriklerin ortalama
kaç karakter olması gerektiğini biliyorsunuzdur. Tavsiyem, içeriği 3-4 e bölmeniz. Böylece yeni içerikleriniz olacaktır. Bir önceki içeriğin son paragrafında yönlendirme amaçlı bir paragraf metin ile içeriğin devam ettiğini belirtin ve link verin. Bu size daha fazla odak anahtar kelime ve daha fazla etiket sağlayacaktır.

Bu içerikte ise 2 etiket kullanmak yetersiz, Odak anahtar kelime kullanma oranı yetersiz. 300 kelimelik içeriklerde bile, metnin içerisinde 3-4 kez geçmesi gerekiyor.

Yapısal sorun:
Link yapısı: /sagalassos-antik-kenti-sagalassos-tarihi/
Makale metni: Sagalassos Antik Kenti

Bunların aynı olması ve linkte iki kez sagalassos geçmemesi mantıklı olur. Biraz ince bahsettiğim yeni makale linki ve makalesi daha başlıkta hazır görünüyor. "Sagalassos Antik Kenti" ve "Sagalassos Tarihi" bunları ayrı makale haline getirip hem dinamiklik kazanırsınız hem sagalassos u gereksiz kullanmamış olursunuz.

Seo açısından uzun metinlerde ciddi sıkıntı vardır.

Kolay gelsin


Seni hep insanlara yardımcı olurken görüyorum ve buna ciddi mesai harcıyosun. Bence bu değerlendirilmeli 😂

2000 kelime makale için uygun hatta daha az olması daha kötü olur. Düzgün bir h etiketi temelleri atılırsa bence 2000-4000 arası olması gerek bir makalenin. Böylelik hem google botları aradığını bulsun hem kullanıcılar aradıklarını ve arayacaklarını bulsun. Ben makale yazılırken hem anahtar kelimeye yoğunlaşılmasına hemde alt anahtar kelimelere yoğunlaşılmasını savunuyorum ki google da farklı varyasyonlarda görüntülenebilsin. Bunun içinde 2000-4000 kelime ideal olacaktır. Ayrıca 300-400 kelimelik yazılar özgün olsa bile kopya içeriğe oldukça yakın olabilir. Düşünsene herkesin ‘antik kent’ makalesinin 300-400 kelime olduğuna. Herkes aynı şeylerden bahsedecektir.