lostyazilim
tr.link

Türk Telekomun Dolandırıcı Olması

4 Mesajlar 821 Okunma
acebozum
tr.link

umuterdal umuterdal WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 20.12.2014
  • Yaş/Cinsiyet 29 / E
  • Meslek SEO & Web Dev.
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad U** İ**
  • Mesajlar 369
  • Beğeniler 41 / 128
  • Ticaret 8, (%100)
Merhabalar. Türk ******* firması tamamen ************** bir firma. Ben zaten bunu biliyordum ancak annem ofisine bunlardan internet bağlattırmış. Korona döneminde ofisi kapattı interneti de kapattırmak istedi taahütünüz var diye bir sürü para çıkarttılar. Annem ben öyle bir şey vermedim diye söyledi kafalarına göre 24 ay taahhüt uzatmışlar. Ayrıca annemin faturalarına birde baktık ki normalde 60 70 lira olan internet hizmetine her ay 120 130 lira para ödemiş. Detayını araştırınca 3 4 tane dil paketi adı altında paket tanımlandığını gördük. Annem otomatik ödemeye bırakmış farketmemiş.

anneme tüketicinin korunmasına yönelik kanun 52. maddeyi anlattım

bir süre kullan eylül ayında 1 yılın doluyor hiçbir ek ücret ödemeden kapatabiliriz dedim. Şuan ekim ayındayız dün Türk *******u aradım bize 27 ay taahütünüz var kapatmak istediğinizde 1200 lira ekstra ücret ödersiniz dediler. Yasadan bahsettim bilmiyorlar. Twittera Türk ******* ************** bir firmadır yazınca beni arayıp ulaştılar arayan kişide biz yasaları bilmek zorunda değiliz buradan yapabileceğimiz bir işlem yok ekstra ücret çıkıyor bize yansıyan bir yasal bildirim de yok diyorlar.

Yani diyorlar ki biz kafamıza göre taahüt süresini uzatırız size bok gibi bir hizmet veririz berbat internete herkesten fazla para talep ederiz sonrasında kapatmak istediğinde de ya para ödersin ya da tüketici hakem heyetiyle uğraşırsın.

not: aynı şekilde istanbuldaki ablamında habersiz taahüt süresi uzatılmış


konunun özeti : uzak durmanız gereken firma !
 

 

wmaraci
reklam

dividibygear dividibygear WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 18.11.2019
  • Yaş/Cinsiyet 49 / E
  • Meslek reklamcılık hizmetleri
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad D** K**
  • Mesajlar 148
  • Beğeniler 49 / 56
  • Ticaret 1, (%100)
İnternet olmayan bir bölgede yazlık veya köy evi varsa taşıma yapınız internet olmadığı için kapatmak kolay oluyor. Hizmet veremediği içinde iptal için konuşmaya hakları olmuyor. Şu an sistem aynı mı kontrol etmekte fayda var. Paranızı kaptırmayın.
 

 

umuterdal umuterdal WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 20.12.2014
  • Yaş/Cinsiyet 29 / E
  • Meslek SEO & Web Dev.
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad U** İ**
  • Mesajlar 369
  • Beğeniler 41 / 128
  • Ticaret 8, (%100)
Hocam öyle bir durumumuz yokta yasa çok net o yüzden hesabı kapattıracaz 1200 tl para çıkartacaklar o parayı ödemeyeceğiz hemen hakem heyetine başvurucaz zaten biz haklıyız bizim lehimize karar çıkar. Ancak bunlar böyle yasayı bilmeyen ya da uğraşmak istemeyen insanları bu şekilde korkutup ellerinde tutuyorlar.
dividibygear

kişi bu mesajı beğendi.

sterk sterk boş kalsın olunca yazarım Kullanıcı
  • Üyelik 29.10.2013
  • Yaş/Cinsiyet 35 / E
  • Meslek Atama bekliyor
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad C** Y**
  • Mesajlar 1296
  • Beğeniler 339 / 338
  • Ticaret 6, (%100)
umuterdal Merhaba dostum
İlk başta tahattünüzü anneniz mi yoksa onlar mı verdi diye tekrardan müşteri hiz. arayın. Zaten annen onay verdiyse ses kayıtlarında belli olur. Onlar onay verdiyse sistemlerden belli olur. Belki de annen telefon kullanıyorsa *******dan telefonuna direk bildirim gelip yanlışlıkla da onay vermiş olabilir. Bunu teyit ettikten sonra size iki yöntem önerebilirim.

Aynı durum yan komşuma da oldu. İlk başta interneti hiç hizmeti olmayan yani alt yapı olmayan bir yere taşıma talebi verin. Altyapı sorgulamasını internetten adres girerek yapabilirsin. Zaten onlar hizmeti veremediği otamatikmen tahaddün yanlış hatırlamıyorsam 1-2 ay içerisinde feshediliyor.
İkinci durum ise konuyu cimere başvurarak yapabilirsin. Açıklama kısmına da tüketici izni olmadan tahaatüt uzatılması diye açarsan direk şikayetin btk ya ve oradan tt ye gider. Oradan çözüm çıkmazsa tüketici hk heyetine başvurarak deneyebilirsin.

Ekstra dil paketlerini de iptal edin. tabi o da sözleşmeli değilse. Çoğu müşteri hiz. konu hakkında bilgileri yok sen söylesen bile boş. Bölgenize bakan ******* genel bayisine gidin.
 

 

wmaraci
wmaraci
wmaraci
wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al