umuterdal Merhaba dostum
İlk başta tahattünüzü anneniz mi yoksa onlar mı verdi diye tekrardan müşteri hiz. arayın. Zaten annen onay verdiyse ses kayıtlarında belli olur. Onlar onay verdiyse sistemlerden belli olur. Belki de annen telefon kullanıyorsa *******dan telefonuna direk bildirim gelip yanlışlıkla da onay vermiş olabilir. Bunu teyit ettikten sonra size iki yöntem önerebilirim.

Aynı durum yan komşuma da oldu. İlk başta interneti hiç hizmeti olmayan yani alt yapı olmayan bir yere taşıma talebi verin. Altyapı sorgulamasını internetten adres girerek yapabilirsin. Zaten onlar hizmeti veremediği otamatikmen tahaddün yanlış hatırlamıyorsam 1-2 ay içerisinde feshediliyor.
İkinci durum ise konuyu cimere başvurarak yapabilirsin. Açıklama kısmına da tüketici izni olmadan tahaatüt uzatılması diye açarsan direk şikayetin btk ya ve oradan tt ye gider. Oradan çözüm çıkmazsa tüketici hk heyetine başvurarak deneyebilirsin.

Ekstra dil paketlerini de iptal edin. tabi o da sözleşmeli değilse. Çoğu müşteri hiz. konu hakkında bilgileri yok sen söylesen bile boş. Bölgenize bakan ******* genel bayisine gidin.