Dışarıdan bakıldığında Google varlığınız zayıf kalıyor. Organikten satış alamıyorsunuz büyük ihtimalle. Organik satışlar reklam giderlerini karşılar ya da minimize eder. Merchant center yönetiminiz de ya yok ya da iyi takip edilmiyor. Alışveriş reklamlarına bütçenize uygun (az da olsa) yatırım yaparak dönüşümlerinizi artırabilirsiniz. Pazaryerlerindeki varlıklarınızı inceledim. Rekabetin yüksek olduğu bir kategoride ortalama 100 kadar ürün hacmi ile satış yapıyorsunuz. 100 adet ürün ve yüksek rekabet ortamı yan yana gelince işinizi biraz zorlaştırıyor. Pazaryeri içinde reklam çalışması yaparak fiyatınıza güveniyor iseniz avantaj elde edebilirsiniz. Kar marjlarınız da düşük olduğu için fiyatta rekabet edip aynı anda reklam vermek işinizi zorlaştırabilir. Trendyol mağaz adınızı da sanırım farklı eklemişsiniz. Var olan kitlenizi bölmek gibi bir hataya sebebiyet veren bu durumun da önüne geçmenizi tavsiye ederim. Ürün seçiminizi gözden geçirerek daha farklı ürünler seçmeniz ve pazar analizi sonucunda bu seçenekleri gözden geçirmeniz satışlarınızı artıracaktır. Aslında daha çok yapılacak iş var da :)