Natro'da kart bilgileri kayıtlı olanlar varsa iptal ettirmelerini tavsiye ederim.
Natro olarak tüm hizmetlerimizi en ileri teknolojilere sahip donanım ve yazılımlar üzerinden, yüksek hız, performans ve güvenlik standartlarında sunmak için çalışıyoruz. Bu çerçevede yürüttüğümüz rutin altyapı tarama, kontrol ve iyileştirme çalışmaları esnasında, 7 Kasım 2020 tarihinde, sunucularımızdan birinde bazı kötü amaçlı yazılımlar bulunduğunu gördük ve bu çerçevede kimlik, iletişim, müşteri işlemleri ve kart bilgileri gibi verilere yetkisiz erişim girişimleri olabileceğinden konuyu ivedilikle araştırmaya başladık.

Yürütmeye başladıgımız detaylı inceleme ve araştırmalarımız doğrultusunda, elimizde bulunan şu anki bulgular hizmetlerimizin doğru bir şekilde çalıştığı ve herhangi bir aksama bulunmadığı yönünde olup teknik ekiplerimiz ve global danışmanlarımız ile detaylı incelemelerimiz devam etmektedir. Konu Kişisel Verileri Koruma Kurumu’na da bildirilmiştir.

Bu noktada siz değerli müşterimiz nezdinde olası riskleri bertaraf etmek amacıyla gerekli önemleri de almaktayız. Bu doğrultuda, mevcut müşteri şifrenizin kullanımı kısıtlanmıştır. Kısıtlamanın kaldırılması için güvenlik doğrulaması ile şifrenizi yenilemeniz gerekmektedir. Müşteri paneli şifre belirleme adımlarını izlemek için tıklayın.

Ayrıca ilgili hizmetlerinizi bu vesile ile gözden geçirip genel bir denetim yapmanızı öneririz.

Yukarıda açıkladığımız üzere konu hakkında incelemelerimiz devam etmekte olup, detaylı incelemeler süresince risk oluşturabilecek yeni bulgulara ulaşmamız halinde gerekli risk analizlerinin yapılacağı, bu riskleri bertaraf etmek üzere gerekli proaktif aksiyonların şirketimizce alınacağı ve bu hususlarda sizleri mutlaka bilgilendireceğimiz konusunda şüpheniz olmasın.

Diğer yandan veri güvenliğinizin temini için ilave teknik ve idari tedbirleri de ivedilikle uygulamaya koyduğumuzu bildirmek isteriz. Ağ ve güvenlik altyapımızda iyileştirmeler yapıyoruz, yeni güvenlik tehditlerine karşı yapay zeka tabanlı yeni nesil çözümler ile sunucularımızı güncelliyoruz, erişim güvenliğinin artırılması için şifre politikalarımızı geliştiriyoruz.

Bu hususlara ek olarak, her daim kullanıcı adı ve şifrenizi belirli periyotlarla güncellemeniz gerektiğini ve veri güvenliğinin tesisi için bu güncellemelerin olabildiğince sık aralıklarla tekrarlanmasının önemli olduğunu hatırlatmak isteriz.

Yaşanan bu talihsiz durumun çözümlenmesi ve tekrarlanmaması için canla başla çalıştığımızı siz değerli müşterimiz ile paylaşmak ister, bu süreçte göstereceğiniz hassasiyet ve anlayış için şimdiden çok teşekkür ederiz.

Bize her zaman destek@natro.com veya Çağrı Merkezimiz aracılığı ile ulaşabilirsiniz.

Saygılarımızla,

Çizgi *******ünikasyon Anonim Şirketi Yönetimi


Bu da KVKK duyurusu:

https://kvkk.gov.tr/Icerik/6836/Kamuoyu-Duyurusu-Veri-Ihlali-Bildirimi-Cizgi-*******unikasyon-A-S-