Tanıtım çalışmaları uzun vadeli çalışmalardır. Marka tutundurma olarak bilinen tanıtım dürüne ihtiyacınız var. Ürününüz ile ilgili bir talep oluştuğunda akla ilk gelen marka olmak için buna ihtiyacınız var. Marka tutundurma çalışmaları dediğim gibi uzun vadeli çalışmalardır. Başından sonuna kurgu gerektirir. Plan ve programa göre ilerlediğinizde yapılan çalışmanın meyvelerini toplamaya başlarsınız. Geleneksel medya ile başarı alınamıyor ise dijital medyaya yönelmeniz gerekir. Fakat geleneksel ürün satıyor iseniz geleneksel medyayı göz ardı etmemeniz gerekir. Bütçeyi iki medya türüne mantıklı şekilde dağıtmak gerekir.

Sektör, rakip ve ürün analizi yapılmalı. Çıkan sonuçlar dijital ve geleneksel medya kanallarına uygulanmalı. Devamlılık en önemli kriter.

Konuya "Bütçeniz var mı" yazmak için girmiştim. Gördüm ki bu işlerin yatırım yapılmadan olacağına inanan biri değilsiniz. Bu iyi. Çoğu müşterimiz "ilk sırada çıkayım, herkes benden alsın" diyor ama bütçesi yok denecek kadar az. Herkes ister dünya daha güzel bir yer olsun ama kimse mücadele etmez :)

İyi forumlar.